سنگ مرمریت کریستال

 

سنگ مرمریت کریستال

این محصول در رنگ های خاکستری از تیره تا روشن با رگه های طوسی و سیاه و زرد دیده می شوند.

معدن این سنگ در استان اصفهان قرار دارد، سنگ مرمریت کریستال را میتوان در نمای ساختمان، راه پله، سنگ فرش، پیاده رو، جداول سنگی و  مصنوعات سنگی به‌کار برد.

نگین سنگ کویر این محصول را در سایز های مختلفی ارائه می‌دهد که عبارت اند از :

40x40 – 60x60 – 80x80

(60-80-120)x30

40 و 30 طولی

اسلب – پله با قطر 3 و کانتر/اپن/آیلند با قطر 3

مرمریت کریستال سنگی نازک با مقاومت بسیار بالا و با قابلیت حکاکی که مقاوم در برابر برف و باران است بنابراین اگر در جست وجوی سنگی نازک و با مقاومت بالا هستید که برابر شرایط جوی و تغییرات آب و هوا مقاوم باشد، این محصول بهترین انتخاب شما خواهد بود!

ویژگی های سنگ کریستال عبارتند از:

مقاوم در برابر برف، باران و شرایط جوی با تغییرات آب و هوا

مقاوم در برابر نفوذ آب و مواد اسیدی

مقاوم سایشی و ضربه

قابلیت عبور نور از محصول

عدم جذب گرما و طبیعتی سرد دارد (مناسب مناطق مختلف)

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

تفاوت سنگ چینی و کریستال با مرمریت

سنگ مرمریت نوعی سنگ آهک رسوبی است ولی  سنگ چینی توده سنگ‌های آهکی یا دلومیتی هستند که با درجه حرارت و فشار، دوباره متبلورمی شوند.

سنگ کریستال یا سنگ چینی همان سنگ مرمریت است ، که در اثر فشار حرارتی ناشی از تزریق ماگمای داغ با فشار زیاد طولانی مدت دچار تبلور شده و دانه بندی آن بصورت بلور و با چشم قابل مشاهده می‌باشد.

رنگ سنگ کریستال عموما خاکستری تیره تا روشن با رگه‌های طوسی و سیاه و زرد می‌باشد و سنگ مرمریت در انواع رنگ‌ها در کشور تولید و فرآوری می‌شود.

سنگ مرمریت در محیط‌های سرپوشیده دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به فضا‌های باز دارند ولی سنگ چینی برای نما و فضای خارجی کاملاً مناسب است.

سنگ مرمریت در بدنه راه پله ها، بدنه پارکینگ ها، کف واحد ساختمان‌ها به کار می‌رود و از سنگ چینی در نمای ساختمان ها- راه پله ها- سنگ فرش ها- پیاده رو سازی ها- جداول سنگی  مصنوعات سنگی و... به کار می‌رود.

  • نگین سنگ کویر نگین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نگین سنگ کویر صادرکننده سنگ ساختمانی

مرمریت ، تراورتن ، لایمستون ، آنتیک ، کوپ و ...

شرکت نگین سنگ کویر (سهامی خاص) فعالیت خود را از سال 1348 در زمینه های زیر آغاز نموده است:

- تولید و فراوری سنگهای تراورتن، مرمریت و لایمستون
- استخراج و تولید بلوک سنگ از معادن شرکت
- واردات تخصصی ماشین آلات و لوازم فراوری سنگ

این شرکت دارای دو واحد فراوری می باشد که یکی از آنها در منطقه صنعتی محمود آباد به منظور فراوری و تولید سنگ در بازارهای داخلی ایران ایجاد شده است و واحد دوم در منطقه صنعتی سجزی انحصارا در زمینه تولید و صادرات سنگهای ساختمانی به کشورهای دیگر فعالیت می کند، محصولات این شرکت تاکنون به بیش از 28 کشور جهان از جمله انگلستان، استرالیا، فرانسه، قطر، قزاقستان و... صادر شده است.

جهت مشاهده کامل لیست محصولات و خدمات شرکت نگین سنگ کویر به سایت ما مراجعه فرمایید.
www.neginstone.com
تلگرام: 09101185343
طراحی شده توسط نگین سنگ کویر تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به نگین سنگ بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد