سنگ گرانیت مشکی

سنگ گرانیت مشکی

این محصول برای سطوح داخلی و خارجی و نمای ساختمان قابل استفاده است، سنگ گرانیت مشکی از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، علت استحکام و مقاومت بالای سنگ گرانیت مشکی وجود سیلیس در ساختار اصلی آن است و از توده های مذاب تشکیل شده که بر اثر فوران های شدید آتشفشانی پدید آمده اند و به دلیل استحکام بالای این نوع سنگ، در نمای ساختمان و در محیط های مختلف قابل مصرف می باشد.

ویژگی‌های سنگ گرانیت مشکی

از مهمترین ویژگی محصول میتوان رنگ سنگ را که از بین نرفته و به صورت ثابت بر روی سنگ باقی می ماند نام برد.

در نگین سنگ کویر معمولا این محصول را از چندین معدن استخراج و با ایجاد تغییرات زیادی بر روی آن ها، به بازار ارائه می‌کنیم، قبل از خرید این سنگ حتما اطلاعات کافی در مورد آن ها کسب کرده و متناسب با محیط مورد نظر، خرید خود را انجام دهید.

معمولا از این نوع سنگ در سنگ فرش ها، پیاده روها و فضای داخلی و خارجی (نمای ساختمان) استفاده میشود لذا این سنگ ها صیقل پذیری خوبی داشته و به شکل های مختلف نیز در می آیند.

مزایای سنگ گرانیت مشکی

  • مواد استفاده شده در این محصول تجدید پذیر است و برای محیط زیست مضر نمی‌باشد.
  • این سنگ به دلیل مقاومت در برابر حرارت و دمای بالا در بسیاری از محیط ها قابل نصب می باشد.
  • قابلیت تطبیق با مواد و مصالح دیگر را داشته و به راحتی در محیط های مختلف قابل اجرا است.
  • این محصول از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار بوده و نسبت به آب و رطوبت نیز مقاوم هستند.

جمع بندی

در حالت کلی سنگ گرانیت به صورت متنوع و با رنگ های مختلف قرمز، سفید، سیاه و... در بازار موجود می باشد و هر شخص متناسب با محیط و سلیقه خودش می تواند از این نوع سنگ ها استفاده نماید.

از مواردی که گرانیت مشکی نطنز کاربرد دارد در فضاهای داخلی مثل پارکینگ ها، پله ها، موزه ها و گالری ها، بناهای تاریخی، مترو، سرویس های بهداشتی، بیمارستان ها و… است.

  • نگین سنگ کویر نگین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نگین سنگ کویر صادرکننده سنگ ساختمانی

مرمریت ، تراورتن ، لایمستون ، آنتیک ، کوپ و ...

شرکت نگین سنگ کویر (سهامی خاص) فعالیت خود را از سال 1348 در زمینه های زیر آغاز نموده است:

- تولید و فراوری سنگهای تراورتن، مرمریت و لایمستون
- استخراج و تولید بلوک سنگ از معادن شرکت
- واردات تخصصی ماشین آلات و لوازم فراوری سنگ

این شرکت دارای دو واحد فراوری می باشد که یکی از آنها در منطقه صنعتی محمود آباد به منظور فراوری و تولید سنگ در بازارهای داخلی ایران ایجاد شده است و واحد دوم در منطقه صنعتی سجزی انحصارا در زمینه تولید و صادرات سنگهای ساختمانی به کشورهای دیگر فعالیت می کند، محصولات این شرکت تاکنون به بیش از 28 کشور جهان از جمله انگلستان، استرالیا، فرانسه، قطر، قزاقستان و... صادر شده است.

جهت مشاهده کامل لیست محصولات و خدمات شرکت نگین سنگ کویر به سایت ما مراجعه فرمایید.
www.neginstone.com
تلگرام: 09101185343
طراحی شده توسط نگین سنگ کویر تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به نگین سنگ بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد